jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Äntligen!

Publicerad 2014-01-07 16:51:28 i Allmänt,

Min favorit person är äntligen hemma! Min älskade Hanna kom hem igår kväll och jag träffade henne typ tre timmar efter hon kommit till Sverige. Så underbart! Hade lätt kunnat sitta där hela natten och bara snacka men stack vid elva tiden, som jag längtar tills jag får träffa henne igen. 


Imorse körde jag ett tufft benpass redan vid åtta tiden, visst det är väldigt skönt att ha träningen gjord tidig men med väldigt lite sömn under natten så kändes det väldigt segt efter typ 40 min. Dock körde jag på en halvtimme till efter det och benen skakade lite lätt när jag gick därifrån. Det var väldigt längesen dem gjorde det så det var en helt underbar känsla. 


Efter det har jag varit barnvakt, gjort pannkakor som faktiskt blev väldigt bra och somnat i soffan för jag var så trött. Nu är jag på badet och ska köra riktigt hårt med mina små älsklingar idag.


Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela