jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Otur på otur på otur

Publicerad 2014-02-27 15:15:08 i Allmänt,

Helt seriöst vad händer med mitt liv? Allt går åt helskotta just nu!! 

Förra veckan råkade jag tanka syrrans dieselbil med bensin, började denna veckan med vad jag tror är en inflammation i axeln och sen extremt seghet i kroppen så ingen energi till träning och har ju alltså vila resten av veckan helt mot min vilja och NU sist av allt så ser mitt vardagsrumsgolv ut såhär: 
Märkte för någon vecka sen att golvet pappa lagt började resa sig på två ställen, pappa trodde bara det var att golvet inte kunde andas och alltså behövde skära av en bit där det trycker mot väggen MEN vi lyfte på det idag och det gamla golvet är helt mögligt på en bit som är typ 1,5 meter lång och 0,4 meter brett.. Där har troligtvis varit en läcka i något rör under golvet.. Helt perfekt ju! Precis vad jag behövde.. Nej usch på detta! 

Marsmånad ska bli bra, det ska bli min månad, jag ska få kontroll över livet och allt från och med måndag, då börjar ändå praktiken så det blir bra möjlighet att börja om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela