jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Ger det ett nytt försök

Publicerad 2014-02-26 11:49:28 i Allmänt,

Som ni säkert har märkt har jag tagit ett uppehåll från bloggen, behövde lite tid att få i ordning allt här hemma i lägenheten samt att hitta tillbaka till mig själv lite grann. Det har hänt en väldig massa under den en och en halv månaden som jag tagit uppehåll och ni kommer få reda på en del småningom. Har känt de senaste två veckorna att det har dragit i fingrarna att få skriva av sig så nu ger jag det ett nytt försök.

Kommer fortfarande bli många inlägg från mobilen för det är lättast med bilder men jag har samlat på mig en del texter som ligger på lager, känslor som behövt gå ur en och då hamnat på datorn.

 

Idag ska jag plugga större delen av dagen, var nere och tränade imorse - den håller jag fortfarande fast mycket i - men senaste passen har varit energilösa så resten av veckan ska kroppen få vila upp sig. Blir en PW ner till mor och pappa senare i eftermiddag för middag och sen tillbaka hem för mer plugg.

Nu direkt ska jag sortera lite bland bilder på datorn och senare idag kommer det upp ett inlägg om hur jag tänker med träning och så just nu, det har blivit en stor del av mitt liv men det är inte mitt liv - där är en skillnad och jag vill dela med mig av hur jag tänker angående min träning, kost och allmänt känslor kring kroppen. Jag försöker fortfarande hitta rätt och därför är det viktigt att fundera över vad det är man faktkiskt gör. 

Bjuder på en bild med ett par av mina nya jeans, alltid velat ha ett par riktigt slitna att ha med ett luftigt linne och bara känna sig lite häftig liksom. Nu har jag det så jag är super nöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela