jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Äntligen sömn

Publicerad 2014-02-27 23:43:49 i Allmänt,

Sömn är något jag måste börjar prioritera mer, jag älskar att sova, somnar alltid på tågen hem från skolan och sånt men helt ärligt - hur bra sömn är det? 

Nu är det dags för mig att börja prioritera sömnen så att jag faktiskt kan genomföra allt jag vill med träning, jobb och kompisar. Arbetet i skolan är inskickat, det blev vad det blev.. Har ju helt klart skrivit bättre saker i mitt liv men jag orkade inte grubbla mer på det när jag äntligen fått ner det till rätt sidantal. 

Klockan står på 07.03 imorgon för en promenix och sen lite jobb hos mor innan festligheter resten av helgen. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela