jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Vissa dagar hinner man inte med

Publicerad 2014-04-24 10:36:40 i Allmänt,

Får ursäkta i efterhand och i förhand för det dåliga bloggandet. Har så mycket som ska göras både idag och imorgon, plus att det blivit alldeles för lite sömn senaste två nätterna så är trött som tusan! Sitter just nu på tåget påväg in till skolan, ska sätta mig till ro och sova alldeles strax. Sen blir det plugg, jobb, äta, träna och sova. 


Frukosten efter min morgonpromenad blev två av dessa (åt upp den ena innan bilden) 
Slängde i mig detta ägget på väg till tåget
Igår var jag med Emilia från typ 11 på dagen, vi åt frukost på snuggels sen rensade vi kläder hos henne. Såååå mycket kläder! Blev som tack bjuden på middag, oxfilé med klyftpotatis och tzatziki - alldeles för gott. 
När jag äntligen kom hem vid kvart över tio var jag super hungrig så blev en knäckemacka samt lite caseinpudding med vaniljkvarg och jordgubbar. 

Nu ska jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela