jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Staffanstorps simhall hela dagen

Publicerad 2014-04-26 20:47:16 i Allmänt,

Ja, där har jag spenderat dagen. Min yngre simmare har haft tävling idag och det har gått rätt bra måste jag säga, de gick alla tre vidare på alla sina individuella grenar till finalen om två veckor. NÖJD tränare. 


Blev en kebabsallad till lunch och därefter började jag min cheatday och på bilderna får ni se vad jag ätit idag: 


Årets första mjukglass här ja! 


Och de underbara nyblomstrade rapsfälten flöt förbi bredvid mig på vägen hem, så himla fint. 
Fick inte bättre bild än så. Funderar starkt på att ta en lite promenad nu ikväll eller bara somna och gå ut tidigt imorgon... Svåra val här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela