jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Söndagshäng

Publicerad 2014-04-13 21:36:02 i Allmänt,

Sara stack hem för en liten stund sen, är ändå en bit att köra ju. Vi har haft en mysig kväll med sesampanerad kyckling, potatis och morötter i ugnen, tzatziki och sallad. Därefter åt vi en fruktsallad med lite glass. 


Sen hon åkte har jag ätit två ägg samt lite caseinpudding med vaniljkvarg och hallon. Har blivit lite för mycket kolhydrater men behövde få i lite mer protein kände jag, borde egentligen äta mer överhuvudtaget med träningen jag gjort idag men är helt proppmätt! 

Nu blir det snart sängen för att äntligen dra igång mina morgonpromenader igen imorgon bitti. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela