jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Söndagshäng och påskfirande

Publicerad 2014-04-20 18:44:17 i Allmänt,

Tog tåget halv tio imorse för att träffa min älskade Hanna en gång till innan hon åker tillbaka upp till Uppsala igen. Vi körde ut till västra hamnen och gick en lång promenad längs Ribban och tillbaka. Blev så varmt att vi både fick ta av oss tjocktröjorna. Helt underbart väder verkligen! 
Därefter hade vi tänkt köpa frukost på espresso house men där var helt överfullt så blev att gå in på Maxi och köpa med frukost hem till Hanna. Satte oss i hennes trädgård med varsin bulle, lite jordgubbar, apelsin och vaniljkvarg. 
Helt klart en av de finaste människorna som finns! 


Nu är jag hos mormor på påskmiddag, har fått kyckling och sen en halloncheesecake. Har dessa kläderna på mig idag: 
En gammal vit jeanskjol från vet inte var och mitt nya linne från hm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela