jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Söndags sol

Publicerad 2014-04-27 15:53:16 i Allmänt,

Glömde ta bild, men jag var iallafall ute och gick i förmiddags för att sen slänga i mig en frukost som jag tog bild på men min mobil sparade inte den av någon anledning.. Riktigt dåligt! Får hoppas den slutar säga emot mig så jag slipper lämna in den.. 


Sen stack jag till gymmet och köra 30 min cardio, räckte gott och väl. Sen körde jag och handlade när jag ändå hade bilen, hem och åt lunch och sen ner till mina föräldrar för att lämna bilen och njuta av solen i två timmar. Så härligt, lyckades faktiskt läsa några sidor i min ekonomibok också. 

Fuskade lite smått precis också, mina föräldrar hade after eight hemma som jag fullkomligt ääääälskar. 
Mums mums mums! 


Blir gymmet om en liten stund, blir ben känns det som, inte allt för taggad men så är det vissa dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela