jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Snabb uppdatering

Publicerad 2014-04-07 23:06:43 i Allmänt,

Sängen kallar för fullt och jag har haft en fullspäckad helg - därav ingen uppdatering. Ni får en snabbis nu istället. 



Lördag var det simtävling i Burlöv fram till fem ungefär, köpte ett par skor i lunchpausen som ni får se en annan dag. Därefter hem för lite fest och sen vidare till Öja. Mycket trevligt att träffa sina kompisar och Öja är vad det är, har haft roligare där men det var lite folk i lördags. Dock är jag nöjd med kvällen ändå. 
Hade detta linnet med mina vita byxor på mig, glömde ta bild men hade en gammal. Den kvällen fick bli mitt cheatmeal. 



Söndag gick jag upp vid tolv, fullt utvilad faktiskt. Klockan ett tog jag tåget till Burlöv igen för simtävling resten av kvällen. På vägen hem blev det lite mc, men höll mig till kycklingen och äpplen istället för pommes så jag är nöjd. 

Idag var jag extremt sugen på gymmet men vaknade med halsont, som för sin del inte släppt än, så det blev inget med det. Har druckit te med ungefär i hopp om att det försvinner snabbt. Därefter mötte jag upp och köpte en tröja från en tjej på fb-loppis - sååå nöjd! 

Sen träffade jag Emilia för liten runda på stan, åt tonfisksallad till lunch, planering för simningen och till sist köpte jag ett par Nike skor... Oopsi. Inte riktigt fullt råd med det men behöver ett par nya och hade rabattkod. Plus att det var gaaalet snygga! Ni får bild när de kommit. 
Avslutade kvällen med att jobba lite och sen sticka hem till min syster för att äta lite tacosallad och dricka en kopp te. 


Nu blir det sängen för imorgon ska jag jobba 7.45-10.30 och sen skolan kl 13 och sist barnvakt på kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela