jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Säsongens första grillkväll

Publicerad 2014-04-16 21:50:40 i Allmänt,

Dagens utvecklades från ett försök till att sola men det blåste för mycket till ett försök till axel/rygg/bröst pass som gick sådär. Jobbar upp axeln fortfarande och det går bättre men inte full funktion än, jobbar på det. Dock hann jag inte allt jag ville idag för där var för mycket folk men vad gör det - jag stack vidare och hämtade ut mitt paket från HM (ni får bilder imorgon) och sen hem till Emilias farmor och farfar för att ha säsongens första grillkväll. 


Vi höll det enkelt idag med korv och bröd samt sallad, men det var mumsigt. Sen lyxade jag till det i min lilla diet, det är ändå påsk, och åt grillade marshmallows. Så gott och somrigt! 



Det blev till och med lite popcorn sen också, men det är påsk och jag äter ändå bra till frukost, lunch och middag så det får gå denna vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela