jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Sängen kallar

Publicerad 2014-04-04 22:41:50 i Allmänt,

Det blev en smått stressig eftermiddag/kväll. Var som sagt och badade med lillemannen efter han sovit, blev en timme ungefär och han är ett väldigt badmonster den där ungen alltså! Inte rädd för någonting vilket är väldigt kul men också väldigt energikrävande men men. 
Hade på mig typ min äldsta bikini som fått stanna kvar och inte är helt utsliten. Denna är från 2010. Har en annan som också är från 2010 eller möjligtvis 2009 men den är helt utsliten... Väldigt synd för det är min favorit underdel :( måste hitta en ny underdel som passar bra till en klarröd topp. Tipsa gärna om ni vet någon, gärna mönstrad! 



Efter lillemannen blev hämtad sov jag en kvart och sen vidare hem till mig själv för att byta om och dra ner till gymmet. Blev rätt kasst styrkepass idag, skulle vara ben men blev bara halva sen var allt upptaget som jag ville använda så körde kondition. 20 minuter cross och 20 minuter tramp. 

Därefter vidare till affären, fattar inte hur det alltid kan ta mig minst 30 minuter att handla. Går rundor och lallar för mig själv och typ njuter. Tycker det är mysigt på något sätt i mataffären. Idag var jag där i en hel timme!!! Kanske inte så bra för ekonomin att gå rundor länge, blir oftast mer än man tänkt sig.. Idag hade de extra priser på Pierre Robert träningskläder och kär som jag är i träningskläder så slank där ner en träningsbh i neongul/grön. 
185 kronor efter 25% rabatt och måste säga att det kändes som den var värd alla pengar! Så otroligt skön. Funderade ett tag på att köpa deras shorts också men lär bara bli besviken för jag har varit inställd på ett par Nike PRO väldigt länge. Så fortsätter spara lite till för att kunna köpa ett par såna. Har en lista nu på saker som jag vill ha inom träning - utöver det så ska jag inte köpa något annat träningsmässigt närmsta två månaderna. 
Slängde i mig detta pris och nu blir det sängen för imorgon är det tävlingsdags för mina simmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela