jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Resultat av rensningen

Publicerad 2014-04-12 18:39:40 i Allmänt,

Såhär ser hörnan ut vid min soffa nu efter garderobsrensningen: 
Fyra par skor, typ fem klänningar, massor av tröjor, tre shorts, fyra byxor, några koftor, några halsdukar, tre jackor, körkortsböcker, alla HP filmer och lite elektroniska saker i påsen. Ska gå igenom lite lådor och hyllor imorgon så jag inte missat något men det känns bra. Har även typ tre plagg jag måste visa för någon på innan jag kan bestämma mig. 


Nu sitter jag på tåget på väg till Tilda. Vi ska ha en mysig kväll med pulled chicken och någon film tror jag. Alldeles för längesen jag träffade henne då hon varit på semester och jag hade praktik och sånt så detta ska bli skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela