jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Pre-work out and post-work out food

Publicerad 2014-04-21 21:26:16 i Allmänt,

Det blev ett litet axel pass nu på kvällkvisten också idag, axeln känns bra nu så nu jobbar jag den sakta uppåt. Små steg så det inte blir problem igen. 


Innan träningen åt jag rester från i fredags med mina älsklingar, färsbiffar med tzatziki, sparris, svamp och sallad. 
Efter träningen blev det kvarg och vaniljkvarg med lite bär, alltid lika gott. 
Nu ska jag duscha och glo lite tv, hjärnan är för trött för att börja plugga nu när jag måste upp imorgon för att sticka till skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela