jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Pluggmorot

Publicerad 2014-04-22 17:05:10 i Allmänt,

Jag har nu kommit på ett sätt att få mig själv att läsa boken till skolan ordentligt - för varje träning jag gör på gymmet ska jag ha läst minst 10 sidor i boken. Vet att det kan bli svårt de dagar jag tränar på morgonen men så ligger det till iallafall! Då får jag läsa det innan läggdags helt enkelt.


Under lässtunden idag laddade jag upp med en swebar och en halv celcius.
Har letat upp massa recept på hemmagjorda proteinbarer som jag ska börja testa nästa vecka tänkte jag, blir nog lite billigare och mycket roligare.


Nu unnar jag mig lite tv innan jag ska laga mat. Blir något med kyckling idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela