jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Påskliljor och nya krukor

Publicerad 2014-04-22 12:57:02 i Allmänt,

Igår var jag även en sväng utom Blomsterhuset Europa då jag hade fått presentkort där från lillemannen i påskägget. Passade alldeles utmärkt då jag behövde nya krukor till mina orkidéer, de gamla hade blivit för små. Jag älskar de gamla krukorna så de kommer sparas nere i förrådet tills det är behov av dem igen. 


De nya blev två gråa samt en vit med mönster på i lite grå/rosa färger.
Denna är jag helt kär i! Och i stora hela ser det nu ut såhär vid matbordet:
Och ja jag har en alldeles för stor vas till påskliljorna men jag har tyvärr ingen mindre.. Också något som behöver köpas hem! Får bli på loppisar osv under sommaren. 


Måste för övrigt skaffa ett skåp att ha mitt emot kylen där jag kan förvara vaser eller något annat som är i de andra skåpen så jag får plats med dem någonstans iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela