jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Påfyllt till närmsta månadernas cheatmeals

Publicerad 2014-04-10 22:39:39 i Allmänt,

Ojojoj, jag vet vad jag kommer äta i fortsättningen under mina cheattimmar som jag gjort dem till. Har bestämt nu, typ för två minuter sen att jag under den dagen jag har cheat får lov att äta vad jag vill under 10 timmar. Men en extra till det är att jag måste bli bättre resten av dagarna! Har blivit lite för mycket fett oftast och nu idag för mycket kolhydrater men men.. 


Detta är iallafall en del till mina framtida cheattimmar: 
Det är ju extrapris på Ica så man får slå till på stort kände jag! 


Nu säger jag godnatt för idag, imorgon blir det till att vara barnvakt typ halva dagen. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela