jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Nytt i garderoben

Publicerad 2014-04-08 21:51:47 i Allmänt,

Har nämnt båda de här sakerna innan men tänkte att det var dags att ni får lite bilder också.
Ett par nyinköpta jeansshorts från Lager 157. Mina är faktiskt storlek L, har nästan alltid S men ibland M annars så jag skulle säga att de är väldigt små i storlekarna. 
Har helt fastnat för den här slitna looken, tänk dessa med ett luftigt linne och solglasögonen till sommaren - blir helt varm i kroppen bara jag tänker på det. 

Denna fina tröja är också min, sen igår. Köpte den från en tjej på en loppissida från fb, har alltid tyckt dessa varit riktigt snygga men aldrig tagit tag i att köpa en. Nu fick jag en till ett något billigare pris, ursprungligen från Gina men nu finns den i min garderob. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-10 09:06:43

åhh älskar verkligen topppen!!!

Vill tipsa om att jag nu dragit igång min påsktävling hade varit superkul om du ville delta<3

Postat av: Annster

Publicerad 2014-04-10 09:27:35

Fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela