jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Nystädad bil och inviger nya jackan

Publicerad 2014-04-11 18:14:49 i Allmänt,

Då jag hade lovat min mor att bilen skulle vara nystädad invändigt när de kom hem från semestern så blev det att slänga sig in i det efter Måns blev hämtad. Jag har försökt på plats till att göra det hela veckan men det går bara att göra när man har parkeringsplatsen utanför mina föräldrar sovrum för då når dammsugaren. Och idag hade jag ren tur att den platsen blev ledig precis när han blev hämtad. Så nu är bilen städad och fin. 
Funderade på att ta utvändigt också men hann inte och det var nästan tur för det började ösa ner typ en halvtimme efter jag var klar invändigt. 


Nu sitter jag på tåget till Lund och inviger min nya skinnjacka. 
Ska på inflyttningsmys hos Mathilda en sväng, måste kolla när sista tåget går hem så jag inte kommer på det för sent ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela