jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Nya favorittörjan

Publicerad 2014-04-29 16:57:40 i Allmänt,

Hade på mig denna underbara kombon igår, allt med tajta byxor och luftig tröja är i och för sig en stor favorit hos mig men denna är lite extra just nu. 
Gröna byxor från BikBok och min nya tröja från hm. Den är så galet skön! Och det blir ju bara bättre när det är sol och håret lockar sig precis som jag vill och ja allt i livet känns rätt bra just nu. Ska dra mig ner till badet nu och sen ikväll ska jag käka kyckling med något till middag och titta på ett greys avsnitt sen så. Sen ska jag sätta mig med och läsa tills jag somnar! Så är det bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela