jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Ny proteinbar och en kväll för mig själv

Publicerad 2014-04-25 20:06:35 i Allmänt,

Idag efter skolan, slutade vid 15, var jag rätt hungrig så gick inom Pressbyrån och köpte en ny typ av proteinbar som jag inte testat innan. Den var helt okej, lite smått torr men ner krispig än vanliga så det var kul. 
När jag kom hem åkte jag och handlade med mina föräldrar på Ica sen tog jag med mig bilen hemåt. Ska ju på tävling imorgon så får låna bilen över helgen. 


Stack hem och fixade i skåpen liten, har precis ätit middag som jag glömde fota men tog en liten efterrätt direkt efter då jag inte blev helt mätt. Detta är kvarg med fun light och en krossad riskaka.
Nu står Let's Dance på tvn och jag lär inte göra mer ikväll faktiskt. Imorgon blir det hemmakvälls godis! Som jag längtat! Har varit riktigt duktig med maten i veckan så förtjänar verkligen det imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela