jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

När tröttheten tar över

Publicerad 2014-04-13 15:09:16 i Allmänt,

Idag hade jag planerat att sticka till gymmet nu kl 15 igen för att köra kondition men min kropp känner faktiskt inte för det. Ska istället ta något litet att äta nu sen duscha, dammsuga, gå och handla samt börja laga mat. För klockan 17 kommer Sara hit för en myskväll till, vilken lyxhelg jag har haft! 


Dagens lunch såg ut såhär: 
Och till detta satte jag mig framför tv för att inse att min absolut favoritfilm som liten gick på tv och visste direkt vad jag skulle göra de närmsta två timmarna. 
Älskade Föräldrarfällan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela