jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Min eviga tur

Publicerad 2014-04-09 12:19:51 i Allmänt,

Jag började faktiskt röra mig så smått men inte med det jag skulle, dock klädde jag på mig - matchar mitt favoritlinne med mjukisbyxor idag, går precis lika bra. 
En ledsen Jennifer där då hon fortfarande har ont i halsen och därför inte kan träna... 


Men jag tog tag i att strycka lite saker istället och invigde därmed också mitt strykjärn och strykbräda. 
Sen skulle jag köra ner till mina föräldrar för att städa bilen invändigt men vad händer då? Jo visst tusan ska det börja regna! Helt seriöst.. 

Så.. Nu står jag faktiskt på löpbandet på gymmet och tar mig en extremt lugn och skön PW, det kan ju ändå inte bli värre för halsen av det. Plus att jag har klätt på mig ordentligt och valde att göra det inomhus för att inte bli mer förkyld av kylan där ute i all blåst. 
Så får vi se om det slutar regna tills jag är klar här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela