jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Middag med två av mina absolut favoriter

Publicerad 2014-04-19 00:10:46 i Allmänt,

Efter en sväng ner om lillemannen då han fick sitt påskägg stack jag upp till Ica för att möta upp Hanna och Tilda. Hade planerat in en myskväll så vi började med att handla hem saker, tog sin lilla tid innan vi bestämde oss men till slut blev detta denna härliga middag: 
Färsbiffar som vi trodde vi hade lite sting i men blev inte riktigt så, hemmagjorda klyftpotatis och tzatsiki. Älskar denna typ av middag, känns som sommar. 


Sen förflyttade vi oss till soffan för massvis med snack och en del tittande på Let's dance och sen fjärde twilight. Till det hade vi en chokladfondue, testade mitt det jag fick i studentpresent. Hade honungsmelon, vindruvor, jordgubbar, kiwi och banan. Mumsfilibaba! 
Skiter lite i min deff denna långhelgen, det är påsk och jag vill njuta så. Men efter påsken kör vi fullt igen! 


Tack för ikväll mina älsklingar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela