jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Märks att det börjar bli sommar

Publicerad 2014-04-28 22:39:31 i Allmänt,

Ja, både på vädret och på hur mycket jag har att göra. Dagarna är fullspäckade och det finns ändå tusen saker till som jag skulle vilja göra men inte hinner med. 


Idag har jag iallafall tagit en PW, ätit frukost i nått sådär lugnt tempo, visste hur mycket jag hade under dagen så behövde verkligen det. Blev havregrynsgröt med proteinpulver och frukt. 
Sen iväg till skolan, två timmars lektion och sen hem igen. Snodde till mig en lunch hos föräldrarna, körde ett snabbt armpass och sen vidare till Tomelilla för lite jobb. Därefter tittade vi på bil och KÖPTE bil till och med! Så nu är jag bilägare! Sjukaste. 


Sen körde jag hem, stack ner till badet och jobbade två timmar och sen äntligen hemåt igen. Har ikväll ätit rester från tacon igår, nog godaste resterna som finns: 
Utöver det så beställde jag hem så jag har proteinpulver till ett tag framöver samt hämtade hem caseinpulver och aminosyror för ett bra tag framöver också idag. Så nu har jag så jag inte behöver beställa något sådant förrän möjligtvis mitten/slutet av juni nästa gång vilket är otroligt skönt. Har satt ny budget nu i och med bilen och då finns där utlagt 500 kronor i månaden till träning så när man slår ut det borde det bli så. Svårt att säga för varje enskild månad liksom men tror det hamnar däromkring faktiskt. Den budgetpost jag måste dra ner på är vanlig shopping... Men har fortfarande lyckats hålla mig borta. Det finns en sak jag sagt är okej om jag hittar till rea och det är ett par Nike Air, mina älskade Nike Air.. Vill bara ha ett par NU! I övrigt är det noll som gäller. Och det ska jag klara av.  


Nu ska jag sova för imorgon blir det upp med tuppen då vi ska träffas i skolan redan nio. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela