jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Lyssna på kroppen

Publicerad 2014-04-01 14:48:12 i Allmänt,

Jag har alltid tyckt det är svårt att avgöra om kroppen klarar av träning eller inte, mest är det väl för att jag nästan alltid vill sticka och träna och är sugen på att sticka och träna. Hade planerat in att sticka och köra ett magpass idag men då jag de senaste två dagarna vaknat med lite halsont så kanske det inte är det bästa har jag kommit fram till nu. Ovanpå det tränade jag riktigt tufft både i lördags och söndags med tre pass per dag, dock inte gym utan en pw, ett gym och ett cardio pass. Sist av allt så har jag en sån makalös träningsvärk i både armar och ben idag så har faktiskt bestämt mig för att vila idag. Kanske händer att jag ångrar det sen men isåfall gör jag det, tar nog en PW ikväll igen, tog en imorse men en till skadar aldrig, verken för kropp eller själ. 

Dagens frukost var havregrynsgröt med vanilj proteinpulver - fy vad gott! Behövdes ingen kanel eller äpplemos, räckte så. Men ska nog inte äta det för ofta för det kändes som en sån sak som växer i munnen. Imorgon blir det knäckebröd med ägg. 
Sitter just nu hos föräldrarna, skulle ta in deras post bara men hamnade i soffan och läste mattidning och ska nog se vänner här också innan jag sticker hem. Skönt att bara slappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela