jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Lördag 12/4

Publicerad 2014-04-12 16:18:27 i Allmänt,

Dagens gympass bestod av 30 minuters cardio och sen 45 min magpass. Härligt pass att komma tillbaka till efter en veckas sjukdom. 


När jag kom hem testade jag fitnessnudlarna i en thaisoppa, var helt okej men de var lite småsega faktiskt.

Dock innan detta så åt jag en chokladbrownie som jag fick av mina föräldrar från Brasilien, de kom hem igår så var där nere en liten vända innan gymmet. Och tydligen är det en kändbrownie där, vilket jag förstår för den var god, kan bara tänka mig den lite små varm med lite glass. 

Nu ser jag på "Allt för min syster" och ska snart rensa bland sommarkläderna och sen duscha och fixa mig för att dra till Oxie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela