jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Löfte till mig själv

Publicerad 2014-04-11 13:08:53 i Allmänt,

Okej, efter gårdagens beställning från hm, dagens skinnjacka, beställningen från Fitnessguru på smakprover och de nya Nikeskorna som kommer antingen idag eller måndag så har jag nu bestämt att jag ska göra ett löfte till mig själv. Utöver rensningen som jag redan nämnt så ska jag inte köpa några klädesplagg alls förrän jag har fått in lön i maj! Det är ändå en och en halv månad. Jag har köpt alldeles för mycket senaste tiden att nu måste jag begränsa mig själv. 


Är ni med mig? 
Eller iallafall hjälper att påminna mig! 



Ps: skulle det komma upp ett par Nike air här om en veckas tid så är det faktiskt ett par som jag önskat från Vicky att kolla efter när hon är i Turkiet så det är beställt innan detta löftet. Samt att de kommer ju inte vara full pris när de är köpta i Turkiet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela