jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Hjärnan går på högvarv

Publicerad 2014-04-14 00:08:31 i Allmänt,

Detta är nu tredje natten i rad som jag inte kunnat somna...  Jag är trött och lägger mig i tid och allt men har ni bara legat i sängen i två timmar utan att somna... Tankarna snurrar och bankar för fullt i huvudet och hjärnan går minst sagt på helvarv. Men vad det är som gör detta vet jag helt ärligt inte. En tanke är att det är mitt behov av närhet som spökar igen, trivs ju egentligen inte alls som singel men jag har lärt mig att det inte går att tvinga fram något. Detta innebär dock att jag inte får den närhet min kropp vill ha och kanske sätter igång hjärnspöken för mig... 


Vet inte vad jag ska göra som kan hjälpa.. Har ni några tips? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela