jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Hjärnan är inte med mig

Publicerad 2014-04-14 09:11:35 i Allmänt,

Nej hörni, blev ingen morgonpromenad idag heller. Faktiskt lite besviken på mig men det var inte enbart mig det berodde på. Vaknade och hör att det riktigt öser ner ute. Utöver det var jag väldigt trött halv sju för då hade jag bara sovit lite över fem timmar.. Så sov en timme till men efter det tog det ändå nästan en halvtimme innan jag gick upp ur sängen. Dessa sena nätter är inte bra för min kropp helt enkelt! 


Men jag tog mig upp och gjorde havregrynsgröt med proteinpulver och jordgubbar. 
Och tog mig till slut ner till tåget för att åka till skolan. Känner mig riktigt sliten idag så min planering på att läsa i boken rycker även från tågresan och nu ska jag försöka sova resten av resan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela