jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Har det redan gått en hel dag?

Publicerad 2014-04-03 23:11:28 i Allmänt,

Oj vad snabbt dagen har gått! Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande, har verkligen inte haft tid.

Imorse blev det som sagt cardio, 35 minuter trampmaskin, därefter ett axel/rygg/bröst pass och det går bättre och bättre med axeln. Känns såklart en del fortfarande men jag klarar ändå lite mer men med mindre vikt bara. Gör dock inget, känner verkligen att jag får kontakt nu och det är huvudsaken! 


Sen var det skolan, jobb, föräldrarmöte och hem och äta denna middag. 
Torsk kokt i tomatsås och broccoli samt en knäckemacka med makrill och ett ägg. Nu har jag precis kommit hem till mina föräldrars hus och ska lägga mig och sova. Imorgon blir det barnvakt åt min favorit hela dagen, så glad! 



Receptet jag nämnde innan idag får ni en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela