jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Halsen vill inte samarbeta

Publicerad 2014-04-09 10:23:38 i Allmänt,

Jag var så himla sugen på att sticka till gymmet imorse när jag vaknade, inte varit där sen i fredags nu och jag får bara mer och mer abstinens.. Men halsen vill inte så jag somnade om två timmar till. I och för sig skönt men ändå inte liksom - förstår ni? 


Nu har jag precis ätit frukost och halsen känns lite bättre, fundera på att köra till gymmet och köra en lätt PW inomhus eftersom det blåser så mycket utomhus. Sen måste jag städa bilen invändigt och plugga också så lika bra att börja röra på mig eller hur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela