jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Garderobsrensning två på natten

Publicerad 2014-04-12 02:28:08 i Allmänt,

Som jag lovade mig själv så skulle det bli en garderobsrensning och en stor del av den har jag gjort nu under den senaste en och en halv timmen. Ända sedan jag kom hem från inflyttningsfesten och hade alldeles för många tankar som snurrade runt så hade ändå inte kunnat somna så gjorde något produktivt av tiden.

Imorgon ska jag hämta upp sommarkläderna och rensa dem samt skorna och sen kanske ni kan få se en bild på allt som är bortrensat. Det har blivit en del men det är nyttigt för en att göra sånt. 



Nu ska jag sova, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela