jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Fitnessguru och Nike-leverans

Publicerad 2014-04-12 15:00:23 i Allmänt,

Igår kväll innan jag stack till Lund så hämtade jag upp två paket på Willys. Ett från Fitnessguru och ett från Zalando. 


Från Fitnessguru hade jag beställt hem lite prover på deras olika smaker på proteinpulver. Funderar på att byta till dem istället för Body Science, både för att alla säger att de är godare plus att jag tror att jag får fler finnar än vad jag borde ha med det jag använder nu. Har hört andra som också märkt det så man vet ju aldrig, inte kul med fler finnar än man behöver. Beställde även hem kokosolja, man ser det typ överallt nu så tänkte att man kan ju testa, iallafall i bakning och så. 
På köpet fick jag även deras fitnessnudlar, älskar det med Fitnessguru - man ser alltid att folk får något på köpet varje gång de köper därifrån. Blir ju lite roligare då.


Paket från Zalando innehöll dessa älsklingar: 
Så jäkla fina! Jag är helt kär! Och jag testade dem idag på mitt första riktiga pass sen min lilla sjukdom och de är gudomligt sköna, precis som de blåa jag har sen innan. De jag har sen innan är Nike Free, 5.0 TR Fit 3. De jag köpte nu är Nike Free, 5.0 TR Fit 4 så där är lite skillnad men inte speciellt mycket. Det jag framförallt tycker om att jag känner att jag får stöd i hålfoten, vilket är väldigt bra med min lite halvsnea och skadade kropp. 
Perfekt helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela