jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Favoritfika med favoritpersoner och sen en ny favoritjacka

Publicerad 2014-04-11 12:17:08 i Allmänt,

Nu ligger lillemannen och sover för fullt, jag chillar framför tvn och tänker en massa på mina kläder där hemma. Har kommit fram till att jag imorgon ska göra en stor rensning, ta upp alla sommarkläder och skor och rensa dem också. Hoppas på att kunna sälja en del av det på fb, blir det alldeles för mycket kanske jag ska samla på mig och typ köra på en loppisplats med Emilia snart så kanske vi får något sålt! 


Iallafall, vi gick ut och fikade med två av mina favoritpersoner idag. Var med Vicky och Julia på Snuggels, tog deras extremt grova bröd med lite räkröra, så gott. Måns fick en kanelbulle och en dricka. 

Därefter gick vi en runda på stan, jag som letat efter en nu skinnjacka hur länge som helst fick äntligen en med mig hem. Ska nu försöka sälja den gamla faktiskt. Vi var bland annat inne på Unos där Måns hittade leksaker att roa sig med under tiden som jag kollade jackor. 
Inne på HM hittade jag till slut min jacka: 
Ni får se den på någon annan gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela