jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Det är alltid bra att testa nya saker

Publicerad 2014-04-18 12:14:18 i Allmänt,

Idag vaknade jag av solen vid kvart i åtta, det är så skönt att vakna till att fet blir ljust och varmt i rummet. En helt annan känslan än av väckarklockan när det fortfarande är helt mörkt i rummet. Dock längtar jag tills jag får min mörkläggningsgardin för jag tror att min sömn blir sämre när det blir ljust så tidigt på morgnarna. 


Tog en härlig morgonpromenad i solen, en 40 minuter sen hem och åt frukost för klockan 10 befann jag mig på Breeze Fitness här i Ystad och körde ett TRX-pass med mina simmare. De har hunnit köra två pass innan men då har min axel inte känts okej men idag så. Det var kul att testa på men en del av övningarna kändes lite mycket på axeln, framförallt plankor och sådant där hela vikten läggs på axeln. 


Efter det stack jag hem för en mumsig, somrig lunch. 
ÄLSKAR dessa pannkakorna! 


Hade egentligen velat sticka till gymmet i eftermiddag för lite cardio och mage men gymmet har ju stängt.. Så blir en promenad ner till lillemannen i eftermiddag så han får sitt påskägg och jag får lite motion. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela