jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Dags för sängen och enklaste och riktigt god kycklingwok

Publicerad 2014-04-29 23:09:51 i Allmänt, Mat,

Dags för mig att sova, har pluggat, har packat ihop saker till imorgon då det blir en hel dag i Malmö och har även duschat innan sängen - bästa som finns! 


Till middag ikväll slängde jag ihop en wok, något liknande det jag bjöd min syster på när hennes familj var här. 
1 kycklingfilé 
1 vitlöksklyfta 
2 st små salladslökar
Valfria grönsaker (jag hade bara broccoli) 

Stek i lite rapsolja tills kycklingen är genomstekt, häll på typ 1-2 msk sova och 1/2-1 dl vatten och låt puttra in så det blir god smak på det. 


Är och njut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela