jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Dagen än så länge

Publicerad 2014-04-08 17:22:32 i Allmänt,

Började dagen med jobb 7.45-11.15. Lite simskola och sånt bara så var inte så farligt. Sen blev det snabbt hem för att äta lite lunch och byta om. 

Blev två knäckemackor, en med ägg och en med baconost, där till lite kvarg med hallon. Så mumsigt. 


Har på mig en av mina absolut favorit outfits idag till en vardag. Har nog visat den innan men ni får se den igen: 
Love it! 



Sen blev det skolan 13-15 och en runda på stan med Linda efter. Så skönt att bara gå i lugn och ro utan något riktigt mål. Nu är jag snart hemma för att ta de lugnt, skulle egentligen passa lillemannen men det blir på torsdag istället. Utöver att ta det lugnt så ska jag rätta prov och skriva lite saker till simningen så vet inte hur mycket ta det lugnt jag kommer hinna med men men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela