jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Att slänga ihop en sallad på riktigt

Publicerad 2014-04-16 15:56:59 i Allmänt, Mat,

Idag slängde jag verkligen ihop min lunchsallad. Var på badet först och hade träning sen var jag på fika med min handledare från praktiken, fixade färdigt med proven och så. Mycket trevligt. Blev en kopp te och en after eight kaka, jag som älskar mint blev super glad! Har aldrig sett såna innan men de finns iallafall på Maria Caféet i Ystad. 


Därefter stack jag hem, tog en nu tvättid för jag orkade inte tvätta idag, blir på fredag istället. Hade fortfarande inte ätit lunch men hade en bit kyckling uppe som jag hade tänkt äta igår men det blev ju thai istället. 

Stekte upp kycklingen, sparris, paprika och svamp och serverade detta med en vanlig sallad med majs och tomater. 
Mums mums! Nu blir det snart att träna, skulle sola hos föräldrarna men det har börjat blåsa så blev mest kallt :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela