jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Ändrade planer

Publicerad 2014-04-02 16:44:33 i Allmänt,

Planerna för dagen blev helt ändrade! Skulle egentligen plugga en massa och sen köra gymmet med styrka och cardio ikväll men så ringde se från jobb och behövde ha in mig vid halv tre till nio. Så fick bli en snabbtur till gymmet och köra 40 min intensivt magpass för att sen slänga i mig lunch bestående av kycklingkorv, ägg och lite potatis. 
Ärendet jag skulle fixa får bli till på fredag istället och får köra cardio både imorgon och fredag, kan bli tufft men har tänkt att det ska bli cardio två gånger i veckan nu när jag kör min lilla minideff så det är bara att försöka hålla det! Inte bra att börja slarva första veckan utan man får bita ihop och bara göra det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela