jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

All my loves

Publicerad 2014-04-15 14:03:50 i Allmänt,

När man inte lyckas ha en riktig kärlek så får man hitta det på andra ställen, för min del blir det ofta klädesplagg men även att jag förändrat/återgått till en livsstil med träning och bra mat har gett mig så mycket mer kärlek för mig själv. Det har även gett mig mer möjlighet att känna kärlek för mina vänner och de som finns kvar i mitt liv genom allt som hänt. 


Tänkte att ni får en liten bildbomb med allt jag älskar. 



Mina älskade vänner här ovan. 


Mina fina syskonbarn såg ni där. 




Min träning som jag inte hade klarar mig utan. 


Mina söta simmare, här är några av dem. 



En stor del av mina klädinköp är faktiskt ren kärlek också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela