jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Trötthet - jadå

Publicerad 2013-09-03 21:47:35 i Allmänt,

Jag är verkligen helt slut i kroppen nu, jag har varit slut i kroppen många gånger tidigare men det är en helt annan sak när man är slut pga träning - då välkomnar man ju det mer än gärna! Nu är jag bara helt slut för jag har varit igång verkligen hela dagen sen sju imorse när jag gick ut på en PW. Nu är första gången jag sitter ner helt i lugn och ro och gör verkligen ingenting.

Blir till att läsa lite bok och sen nana så sött för att köra ett mjukare gympass på morgonen och ett hårt core pass på kvällen imorgon då jag förhoppningsvis blir helt slut i kroppen och det faktisk känns bra!

Dagens här också; tröja HM, byxor Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela