jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Stort plus på denna dag

Publicerad 2013-09-11 19:36:58 i Allmänt, Träning,

Vilken dag alltså! Mår verkligen så bra just nu. Börjar få koll på mitt liv - äntligen. Första lektionen i skolan som det känns som jag har koll på sakerna och vi börjar komma igång. Ett helt underbart pass på gymmet, har inte riktigt fått koll på hur mycket vikt min mage och mina armar klarar så jobbar mig uppåt varje gång, snart är jag uppe så jag verkligen kan börja ta i ordentligt på även de passen. 

Därefter blev det en lång promenad med Nyx, min brors hund, så himla skönt och en så bra anledning att få gå ut och gå en runda. 

Nu ska jag sätta mig med kurslitteratur, igen. Så segt men snart är jag ikapp i den ena boken och sen ska jag ha bättre disciplin så jag slipper ligga efter! 

Puss / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela