jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Stabil frukost

Publicerad 2013-09-18 09:14:45 i Allmänt,

Löpningen gick bra, sprang 2 km idag med och ryggen höll längre denna gång än förra innan det började trycka men det gör iallafall inte ont när jag väl stannat så det är nog bra tror jag. Jag testar mig fram :) 

En sak som all träning fört med sig är att jag har lärt mig äta frukost igen, har varit riktigt kass på det de senaste två åren men nu har det fallit på plats igen och det är tur det för annars hade jag inte pallat all träning jag vill göra. 

Såhär såg frukosten ut idag: mannagrynsgröt, en skiva av mitt egna lingonbröd med lite ost på och ett glas juice. 
Nu är jag på väg till jobbet för dagen, förskolan i Glemmingebro. Hoppas det går bra! 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela