jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Sovmorgon - my ass

Publicerad 2013-09-04 11:46:49 i Allmänt,

Det här med sovmorgon har slutat existera för mig känns det som. Satte klockan vid åtta men var så galet trött så jag försökte somna om men det gick ju inte så gick till gymmet istället. Det var mer än lite segt men jag tog mig igenom det ändå. Gick först i 40 minuter och sen körde jag ett arm/axel pass vilket jag aldrig riktigt har gjort innan. Det kanske tar längre tid att se resultat när jag kör ett ben/gump pass, ett mage/rygg pass och sen ett arm/axel pass och rullar runt på det så gott jag kan man samtidigt får jag träning för hela kroppen så det kommer nog gynna i slutändan. 
 
Nu ska jag åka till skolan för att sen testa mig på ett core pass ikväll tillsammans med Vicky, får hoppas det är kul. Det är första passet jag testar på friskis så det kommer bli intressant. 
 
Dagens: Svart linne HM, Svart transparant skjorta Forever 21, Gröna byxor BikBok
 
Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela