jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Sova - vem behöver det?

Publicerad 2013-09-28 19:08:53 i Allmänt,

Blev att jag stack hem till Emilias farmor och farfar igår och var social innan jag körde Emilia och Martin hem till Skurup vilket gjorde att jag inte var i säng förrän kvart över 1 inatt. Sen gick jag upp 06.00 för att ta en PW innan jag skulle vidare. 
Gjorde bananpannkakor när jag kom hem till frukost. Super gott med hallon. 
Sen stack jag ner till badet för en heldag med tävlingar, nöjd med mina simmare idag. På lunchen hann jag och Tilde in på hemmakväll där jag köpte kvällens godis och 4 st pk, sockerfria såklart. 
Nu sitter jag på tåget på väg till Sara för middag och utgång med henne, Tilda och Emma. Vi ska äta sushi och sen ska jag äta godis medan de dricker. Har tagit med mig chips och som vi hade över hemma så hoppas på att dippa finns men jag klarar mig nog annars ändå. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela