jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Snart slocknar lampan

Publicerad 2013-09-18 22:13:01 i Allmänt, Träning,

Ligger nu i sängen och är beredd att sova, har en lampa som går på timer i mitt fönster så väntar på att den ska slockna bara. Vilket den gjorde nu. 

Jobbade som sagt i Glemmingebro idag och såhär fin såg jag ut under halva dagen: 
Dagisets drottning. 

När jag kom hem blev det direkt ner till gymmet, blev aldrig något corepass då Vicky fortfarande är sjuk och därav inget Upp eller Ner heller men jag fick äta pasta med köttfärssås igen så klarar inte. Försökte köra så många magövningar jag hann och pallade efter en halvtimme på löpbandet. Jag måste verkligen komma på nya magövningar, har helt tappat motivationen till mage för jag får aldrig träningsvärk längre så känns inte om det tar ordentligt eller inte. 
Har ni tips så bara skriv! Behöver hjälp nu ju! 

Sen blev det en timme med boken som var rätt tråkigt vilket ni ser på bilden, men ändå mysigt och nu säger jag godnatt för imorgon är det pw och sen skola som gäller. 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela