jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Slappesöndag

Publicerad 2013-09-08 22:01:00 i Allmänt,

Vilken härlig söndag det har varit! 
Städade som sagt under förmiddagen, varierade det med att sova på soffan. Gick ärligt talet omkring i min morgonrock fram till klockan 16 i eftermiddags när jag drog mig ner till badet för jobb. 
Efter jobb blev det middag med mina föräldrar som kommit hem nu igen och sen gick jag en runda i stan för att få lite frisk luft vilket var väldigt väl behövligt! Nu ska jag sova och sen imorgon är det dags för skolan och jobb. 
 
Godnatt. Puss / J
 
 
 
Glömde lägga upp om denna fina present som jag fick igår av Emilia också - ni kan ju försöka lista ut vad det är för något! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela