jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Skit sömn

Publicerad 2013-09-11 08:07:53 i Allmänt, Dagens,

Lyckades igår inte somna förrän halv ett typ, tidigast iallafall för det var sista gången jag tittade på mobilen. Då gick jag ändå och la mig redan tio i elva. Skyller det på åskan som drog in och höll mig vaken bland annat. 

Skulle egentligen tagit en PW imorse innan skolan men kände att sömnen var viktigare. Nu är jag på väg till skolan iallafall, bara lektion fram till lunch sen ska jag hem och äta lunch, träna, plugga, äta, träna, plugga och sova. 

Dagens: svarta Dr.Denim jeans, linne från Gina Tricot, halsband från HM och sen har jag min jeansjacka från Lindex på det. 

Hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha trots dålig sömn! 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela