jennilund.blogg.se

En blogg som kommer handla om allt som mitt liv innebär men kommer även varieras med en del texter, dikter och bilder.

Oväntat lång dag på badet

Publicerad 2013-09-23 22:35:46 i Allmänt,

Jag skulle bara ha träningen mellan fyra och sex sen skulle jag hem men jag fastnade på att vara funktionär på Allskånskan resten av kvällen så var inte hemma förrän 21 ikväll och då var jag mäkta trött på denna dagen. Rena turen att jag föll för frestelsen av att köpa en bagel med räkröra på Snuggels innan jag gick ner till badet för det behövdes och den är ju så god! 
Kroppen mår iallafall bättre så ska försöka träna imorgon efter ännu en tidig dag i skolan, klockan står ställd på 06.10 då jag märkte imorse att det blev tajt med 06.15. 
Vi hoppas på en bättre dag imorgon :) 

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela